2010. június 8., kedd

Csilla barátném szülinapja

Az én barátosném eléggé rá van gerjedve a gyöngyeimre, így amikor megkérdeztem tőle, mit kér tőlem a szülinapjára, nem meglepő módon azt válaszolta, hogy ÉKSZERT, sokat, szépet, csillogót, feltűnőt, színeset. Így aztán végül én is jól jártam, mert hódolhattam a kedvenc hobbimnak, amit oly rég óta hanyagoltam már a suli miatt. Így volt egy kis ürügy, hiszen egy szülinap nem várhat! Három medál volt a kis csomagban, amiből a harmadikat sajnos nem sikerül lefényképeznem, mielőtt odaadtam volna, úgyhogy azt majd egyszer visszakérem egy fotó erejéig. Addig is itt a másik kettő!

Raveno siam-fireopal színben, 6-os Swarikkal és kisebb kásagyönggyel - de még így is tekeredik. Valahogy nagyon újra kell gondolnom a mintát... Ettől függetlenül szépen be lehet állítani, és úgy szikrázik a fényben, hogy kiégeti az ember retináját. Volt is hatása :) Ő lett a csillogó.

Sajnos a kép csapnivaló, de kapkodtam vele, és nem volt elég fény...

Aztán itt egy VeZsuzsi minta, amire egyszer képnézegetés közben Csilla rábökött, hogy ez milyen érdekes és mennyire tetszik neki, és a csigavonalak is nagyon Csillásak.


Kétoldalas, hogy több mindenhez fel lehessen venni. Nem gondoltam volna a minta alapján, hogy ez ilyen nagy lesz! Úgyhogy ő lett a feltűnő.

A színes (konkrétan lila-zöld-narancs...) pedig ugyebár várat magára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger