2010. december 19., vasárnap

Romantikus karkötők

Nya, csak megfűztem én is az első két ilyen karkötőmet! Nagyon jó kis minta ez, haladós, tetszetős, könnyű. A narancssárga készülésekor még nem kaptam sehol gyöngykupakot, így kénytelen voltam gyöngyből fűzni egyet. Azt kell mondjam, talán még jobban is tetszik, mint a kupakos verzió, az folyton elmászkál, nem annyira szeretem. Ha fűzök még ilyet, azon is inkább gyöngyből lesz a lezárás, már csak azért is, mert így nem kell kínlódnom azzal, hogy fűzés közben már végig kell vezetnem egy szálat a karkötő belsejében, amire majd a lezárás meg a kapocs megy... vagy hogy kéne ezt csinálni, ti hogy szoktátok? Nincs gyakorlatom ilyen téren.

1 megjegyzés:

  1. Szép ez a szalmagyöngyös variáció! Bevallom mire elkészül egy karkötő már lusta vagyok kupakot fűzni, így maradok a boltinál.

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger