2012. augusztus 19., vasárnap

Luca szett Dórinak


Elkészült a nagy mű! Neve Luca lett... vajon miért? Mert olyan sokáig készült, mint a lucaszéke :) Dóri kívánsága még hónapok ezelőtt valahogy így hangzott: "legyen olyan, mint egy királyi ékszer!"

Sajnos nem volt lehetőségem a tőlem megszokott fotóminőséget hozni, és még kapocs sincs az ékszeren... de most már úton van, nem várhattam tovább :)

Csepp és ovál formára csiszolt tűz-achát ásványokat foglaltam be, a kövek színe határozta meg a felhasznált színeket. Így jöttek a tüzes, színátmenetes, gyöngyházbevonatos csiszoltak, és hogy egy kicsit enyhítsem a lángolást, feketével kereteztem.

Valahogy mindig úgy érzem, hogy az ásványok mellé már nem kívánkozik a Swarovski kristály, ezért is van az, hogy csak nagyon ritkán fűzöm őket a kövek mellé. Most is kimaradtak, és ez szerintem így jó.

A fülbevalóban és a nyakékben használt nagyobb rombuszformát külön medálként is megfűztem, a képek róla hamarosan érkeznek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger